Δευτέρα, 7 Αυγούστου 2017

Πρόταση για σημαία Αγίου Όρους στα ελληνόκτητα πλοία!
















Το καλό το παλικάρι βρίσκει -έτσι και το θελήσει- κι άλλο μονοπάτι για να ξεφύγει από τη θηλιά που πάει να του βάλει ο… συνέταιρός του για να του πάρει τη δουλειά που έχει εδώ και αμέτρητα χρόνια ως ένας από τους κυρίαρχους παίκτες στην παγκόσμια Αγορά.
Ο λόγος για τη ναυτιλία μας, όπου οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν μπει στο μάτι της Γερμανίας -και όχι μόνο-, που έχει βάλει βέτο για τα προνόμια που τους έχει προσφέρει το ελληνικό κράτος. Και είναι τέτοια η… λύσσα τους, που έχουν βάλει μπροστά την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης για να απαιτήσει από την Ελλάδα την κατάργηση αυτών των προνομίων. Αν το πετύχουν, τότε πάρα πολλά ελληνικά καράβια θα αλλάξουν σημαία, θα αφήσουν την ελληνική. Και, μάλιστα, αυτή η τάση έχει ήδη αρχίσει να εκδηλώνεται.
Εν όψει μιας τέτοιας εξέλιξης, η οποία θα είναι ένα τεράστιο πλήγμα για την οικονομία μας και θα στείλει στην ανεργία χιλιάδες ναυτικούς μας, ο υπουργός Ναυτιλίας, κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής, πήρε μια πραγματικά επαναστατική πρωτοβουλία με αρκετές πολύ θετικές επιπτώσεις για την Ελλάδα.
Με βάση μια πλήρη μελέτη, που αναλύει όλες τις πλευρές και τα οφέλη που θα υπάρξουν για τη χώρα μας, ώστε να μην μπορεί κανείς να την απορρίψει, προτείνει τη δημιουργία Νηολογίου Αγίου Όρους «Mount Athos International Ship Registry».
Ακολουθούν τα κρίσιμα στοιχεία της μελέτης, που στοιχειοθετούν τη βασιμότητα και βιωσιμότητα της πρότασης που έχει καταθέσει ο υπουργός, κ. Π. Κουρουμπλής, η οποία, μάλιστα, αχρηστεύει τις πρωτοφανείς πιέσεις από τους εταίρους μας, με πρώτη τη Γερμανία του… φίλου μας, κ. Σόιμπλε, που με κάθε τρόπο εκβιάζει την Ελλάδα να καταργήσει τα προνόμια που χρόνια τώρα έχουν οι Έλληνες εφοπλιστές, με το σκεπτικό ότι από τη στιγμή που θα καταργηθούν αυτά δεν θα είναι ανταγωνιστικοί και με αυτόν τον τρόπο οι Γερμανοί εφοπλιστές θα τους πάρουν τη δουλειά.
Να σημειωθεί ότι η Πορτογαλία φέρεται να προετοιμάζει ήδη ανάλογη πρωτοβουλία, ενώ αντίστοιχη κίνηση της Ιταλίας στην ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας – Ιταλίας κατέληξε στην επικράτηση της δεύτερης στις ακτοπλοϊκές γραμμές, με αποτέλεσμα η ελληνική πλευρά να φτάσει στο σημείο να μισθώσει πλοία με σημαία του δεύτερου ιταλικού νηολογίου προκειμένου να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό.
Ποιοι είναι οι στόχοι
Ολόκληρο το άρθρο στο: http://www.diakonima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.